Lee se do dění a historie britské taneční scény zapojil již v 80. letech, a to dávno předtím, než se dnešní „top djs a producenti“ začali o „rave scénu“, jak byla nazývána, zajímat. Jeho první rezidentura spadá do klubu The Brunnel Rooms ve Swindonu. V té době hrál po boku Doc Scotta, Grooveridera, Fabia či LTJ Bukema. Protože si již tehdy vedl velmi dobře, bookingy po celé Británii na sebe nenechaly dlouho čekat.
V roce 1993 se rozhodl Lee zkombinovat své djské schopnosti, výborný sluch a cit pro hudbu a začal stále více času trávit ve studiu. Toto úsilí zúročil v několika výborných skladbách, které vydal sám, nebo na kterých spolupracoval s jinými producenty. Za zmínku stojí „DJ Lee and Ment4bass“, který vyšel pod hlavičkou Liquid Wax nebo „2 Deep“ společně s Gwangem, který vyšel na Legend Records. (Gwang úzce spolupracoval s Total Science a společně s nimi založil Legend Records, kde například poprvé vyšel legendární track Champion Sound od Q Project.) Na další známé skladbě „A Touch Of Darkness“ spolupracoval s Tangem a vydal jí pod valstním jménem.
Poté Lee ztratil veškeré iluze o businessu, ve kterém se pohyboval, protože producenti nedostávali zaplaceny dohodnuté honoráře za podepsané produkce a rozhodl se vrátit k tomu, co měl rád ze všeho nejvíc – k djingu.
Danny Bukem, Leo Roche a Sarah Sandy rozjížděli v roce 1994 dnes již legendární noc Speed v londýnském klubu Mars v Sohu. Klub v té době hledal dje, který by hrál stejně futuristický sound jako například Fabio, Doc Scott nebo Kemistry a Storm. Dj Lee splňoval přesně tyto požadavky, stal se rezidentem a současně členem Goldieho Metalheadz, kam patří dodnes. Díky členství v Metalheadz se Leemu otevřely dveře do celého světa. Se svým djským kufrem sjezdil celou Evropu a byl dokonce několikrát na turné po USA.
Málokdo ví, že Dj Lee založil dnes velmi populární vydavatelství Timeless Recordings a navíc dodnes působí jako product manager v jedné z největších drum’n’bassových distribučních firem – Vinyl Distribition, která má na starost labely jako například Virus, 31 Records, Test, True Playaz a další.
Díky tomu se řadí nejen mezi nejvyhledávanější dje, ale patří bezesporu i k nejvlivnějším lidem d’n’b scény.
V současné době se opět začal věnovat vlastní produkci a společně se stále populárnějším vídeňákem D.Kayem vydal hned několik skvělých tracků, které doposud vyšly na značkách Hospital, 31 Records nebo na jeho novém labelu Atlas Recordings.

Byl by někde v nádherné přírodě jako je Vellay nebo Sumtin. Někde kde by to vypadalo hezky při východu slunce. Hrál jsem loni na festivalu v Budapešti na Citadele, která se rozprostírá nad celým městem. To bylo parádní. A line up (pokud myslíš čistě drumn_bass) by byl Doc Scott, Grooverider s Fabiem back 2 back, Marcus Intalex a Ed Rush – všichni by měli hrát aspoň dvě hodiny a s minimem mcingu!!
Nejhustší historka z letního festivalu?
Ty historky jsou na uveřejnění moooooooooc velký hard core. Zkal mě a pak se zeptej znovu ;)
Na čem teď pracuješ?
Akorát si dávám dohromady všechny nové tracky. Hraju hodně cédéček, mám rychlý net, takže každý den stahuju spoustu novinek. Taky se starám o svůj label Atlas a stále hledám nové samply do studia.
Na Cosmic Tripu se sejdete s D.Kayem. Jak jste se vy dva dali dohromady?
V podstatě jsem ho potkal přes společný kámoše ve Vídni, viděl ho pracovat a byl unešený jeho technikou. Navrhl jsem mu, aby jsme udělali společný track a takhle to dopadlo. Je to výborný kluk a podle mě v současné době technicky nejtalentovanější drumn_bassový producent.
Tvoje TOP5?
1 Marky and XRS-Rotation
2 Mistical- Back 2 Love
3 Hive – Neo
4 Jonny L – Geronimo
5 DKay and Dj Lee – New Day Rising