Teebee – Bounce / Warehouse
Mistr Teebee vydává u Photeka druhý singl. Opět srovnal beaty do latě a
připravil inteligentní náplň do jungleistových oušek a zároveň
dancefloorový trhák. Bounce, ostrý skandinávský severák, obsahuje
křišťálově jemné pasáže z krápníkových jeskyní, kde uvězněná
víla brnká na harfu. Desku si ale koupíte hlavně kvůli ohromující base.
Lidi budou leštit parkety! Warehouse není vůbec špatný track a určitě
dobře poslouží, a to nejen pokud Bounce sedřete. Obsahuje ale velmi podobnou
basu hozenou do pozadí, takže ho vede „pomocná“ basa, vokály a
jednotónový rif. výsledek je menší chaoz, takže se může s některými
plackami nepohodlně míchat.
Bad Company – Bullet Time / Womb
Na tento track čekají snad všichni. Poslední dobou tímto dubplatem
začínalo až podezřele moc setů – Nea tak vystřídala další
apokalyptická vize. Toto dílo zní nadčasově, ale zároveň nabízí návrat
do dávných dob prvních úspěchů BC ala Pulse nebo Planet Dust. Úvodní
pasáž je vskutku vychytaná a navádí k tomu track pustit hezky od
začátku – hlavní jízda jí střídá hned bez gradací, což neva, ale
není to ideální tool dopostřed setu. Masa energie útočí i z druhé
strany – Womb je také luxusní špatnost. S ideální dunivou basou a
Teebeeovskými zákruty šlape na jedničku. A je načichlá od BC jen tolik,
abychom poznali rukopis, ale byli moc příjemně.
London Elektricity – Different Drum (remixes)
Nu Tone si s dílkem z alba Billion Dollar Gravy pohrál tak, jak mu to
nejlépe sedí. Robert Owens dostal velký prostor, stejně tak další různé
zpívánky a klavír, jež doplňuje absolutní pohodu. Produkčně skvěle
zvládnutá práce, ale spíše na siestu v křesle se zmrzlinou. Neuhoupe
vás, ale ani nerozjede. Photek (aka Special Forces) nabízí příjemnou
alternativu – myslel při ní na rozsekávání lidí. Charakteristické
zvonění a části Owensova vokálu skloubil se sypajicími se perkusemi a
s úžasnou basou, tvrdou tak akorát a maximálně originální.
Hóódně dobrý.