text: Kubatko
Drumsound and Simon Bassline Smith – Nature Of The Beast _ Technique (TECH001LP)

První věc, která mě při poslechu nového alba
z Technique napadá je ta, že si získá, jak hodně zastánců, tak hodně
opůrců. Zastánci budou vynášet jeho naprosto přesně šitou míru na
parket v co nejpreciznějším slova smyslu a pokud by existovala cena za
nejlepší clowstepové album, mohla by si jí trojka z UK s čistým
svědomím odnést domů. Odpůrci naopak můžou se stejně tak čistým
svědomím kritizovat jeho naprostou monotvárnost, kdy si pár motivů hučí
bez velké změny po většinou 6 minut stále stejně. Obdivovatelé
Seby či jiných inteligetnějších věcí budou zatracovat
stupidní bassové linky a nedivil bych se kdyby se jim z nich udělalo
špatně:) Druhou polovinu posluchačů dostane jejich preciznost v jakých
hloubkách nebo výškách až dovádějí. Za největší hit alba se dá
jednoznačně považovat už v setech borců z Anglie zaběhlá pecka
Crossfire (hraje například Bailey nebo se vyskytla na
kompilaci Out Of The Box nebo Night Life 2). A teď čtyři Nej:
Nejstupidnější bassovou linku má VIP známé skladby Tinman (oblíbená
například v bagu Panacei). Největší překvapení je
jemný liquid funk Ever Changin, kde se v poutání posluchačů střídá
zpěvačka Melissa s líbivým a hlavně nedotěrným MCm.
Největší návrat k jejich předchozí skladbě zažijeme v Planet Mars,
která mi velmi připomíná památný kousek na V Recordings – Aquarius.
Nejdunivější zvuk předvede závěrečná clownstepová řežba
s jednoduchým a výstižným názvem The End. Mě osobně se album líbí je zde vidět
velmi kvalitní práce a nemůžu o žádném tracku říci, že by se nesl ve
znamení „do počtu“ a jak jsem již v úvodu říkal, CD si rozdělí
posluchače na dvě skupiny. (8,5/10)
Tracklist: Crossfire (Danger), Tinman VIP,
Sucker, Bust It Out, King Of Kings, Ever Changin, Planet Mars, The End