text: Kubatko
Drumsound and Simon Bassline Smith – Nature Of The Beast _ Technique (TECH001LP)
První věc, která mě při poslechu nového alba z Technique napadá je ta, že si získá, jak hodně zastánců, tak hodně opůrců. Zastánci budou vynášet jeho naprosto přesně šitou míru na parket v co nejpreciznějším slova smyslu a pokud by existovala cena za nejlepší clowstepové album, mohla by si jí trojka z UK s čistým svědomím odnést domů. Odpůrci naopak můžou se stejně tak čistým svědomím kritizovat jeho naprostou monotvárnost, kdy si pár motivů hučí bez velké změny po většinou 6 minut stále stejně. Obdivovatelé Seby či jiných inteligetnějších věcí budou zatracovat stupidní bassové linky a nedivil bych se kdyby se jim z nich udělalo špatně:) Druhou polovinu posluchačů dostane jejich preciznost v jakých hloubkách nebo výškách až dovádějí. Za největší hit alba se dá jednoznačně považovat už v setech borců z Anglie zaběhlá pecka Crossfire (hraje například Bailey nebo se vyskytla na kompilaci Out Of The Box nebo Night Life 2). A teď čtyři Nej: Nejstupidnější bassovou linku má VIP známé skladby Tinman (oblíbená například v bagu Panacei). Největší překvapení je jemný liquid funk Ever Changin, kde se v poutání posluchačů střídá zpěvačka Melissa s líbivým a hlavně nedotěrným MCm. Největší návrat k jejich předchozí skladbě zažijeme v Planet Mars, která mi velmi připomíná památný kousek na V Recordings – Aquarius. Nejdunivější zvuk předvede závěrečná clownstepová řežba s jednoduchým a výstižným názvem The End. Mě osobně se album líbí je zde vidět velmi kvalitní práce a nemůžu o žádném tracku říci, že by se nesl ve znamení „do počtu“ a jak jsem již v úvodu říkal, CD si rozdělí posluchače na dvě skupiny. (8,5/10)
Tracklist: Crossfire (Danger), Tinman VIP, Sucker, Bust It Out, King Of Kings, Ever Changin, Planet Mars, The End