Tak jak je to s tím pokrem hele? :)
Můj manažer pro Ameriku, Kevin Gimble, mě tím nakazil asi před třemi lety. Na pokru si teď vůbec ulítává spousta drum´n´bassových lidí – Ed Rush, Optical, Trace, J Magik, Shimmon… Je to příjemná náplň dnů i nocí a zajímavá subkultura, která nemá s hudbou nic společnýho. Online hraju skoro každý den na Pokerstars a Party Poker. V týhle hře se stále učíš… Chtěl bych jednou vyhrát velký turnaj, ale dělám to spíš pro prdel a hraju hlavně s kámošema. Postupně tomu propadá úplně každý :)
Kdo z drum´n´bassový scény je v pokru největší machr?
Hehe :) Podle mě je Ed Rush nejlepší v “No Limit Hold Em Player”, Kevin Gimble v “Limit Hold Em” a já v “Pot Limit Hold Em” a “Omaha”. Takže to máme pěkně rozdělený. Tahle sestava pohromadě bývá vždycky hustá.
S Edou hrajete o peníze?
Samozřejmě. Ale jen o drobáky. V pondělí vyhrál Ed Rush online turnaj. Porazil 1000 lidí, tak je teď v pěkným balíku ;)
To z toho musel být v Olomouci pěkně nakoplej, co? :)
To jo. Ale když k vám odjížděl, tak byl nešťastnej, že nehraje v Praze a nemůže jít do casina.
He…
No je to fakt vzrůšo. Jenže ve všech hrách kromě pokra nad tebou casino vyhraje. Takže jsem měl velkou radost, když jsem na netu zjistil, že v Praze máte poker casino… Třeba zejtra něco vyhraju ;)
Kolik jsi nejvíc vyhrál?
800 dolarů v „Pot Limit Omaha“ na internetu.
Používáš různý taktiky, když hraješ online a když jsi v normálním casinu?
Jo. Online hráči víc blafujou, v casinu jsi mnohem čitelnější. Mě víc baví živá hra. Lidi hrajou s větším nasazením, když jim vidíš do obličeje a pozoruješ jejich reakce.
Takže psychologie..
No úplně. To je strašně důležitá část hry.
…můžeš někoho, kdo už skoro vyhrál, vystresovat tak, že to vzdá…
Přesně. Musíš presentovat “Table Image”. Pak se tě tvoji protihráči bojí nebo tě respektujou. Každý má vlastní styl hry, je to obraz tvojí osobnosti.
To zní super. Asi ti půjdu dělat do casina doprovod :) Teď trochu o hudbě – spousta lidí si myslí, že jsi začal produkovat až teď, což je blbost. Proč jsi se na to tehdy vykašlal?
Protože mi labely neplatily. Desky se prodávaly dobře a oni mi za to, v porovnání s tím, kolik jsem se tomu věnoval, nedali skoro nic. Prostě to vypadalo debilně. Pracoval jsem tehdy v record shopu a chtěl hlavně hrát, tak jsem se na studio vykašlal. Pak za mnou každý chodil: “Když budeš vydávat muzikzu, budeš mít víc hraní!!”. Jenže já jsem to nechtěl dělat jen z tohohle důvodu. Produkování a hraní jsou úplně odlišný věci. No a teď, když už všichni drží hubu, jsem se rozhodl, že je na čase zase začít produkovat….
Labely se ale moc do placení nehrnou ani teď, co…
V drum´n´bassu nejsou vůbec prachy. Jenom top producenti a djové jsou v balíku, ostatní bojujou o přežití. Nikdo o tom radši nemluví.
Takže když nemáš svůj label, nikdy neuvidíš peníze za svojí práci…
Když máš label, můžeš si něco vydělat. Proto jich je tolik. Ale protože je nabídka větší než poptávka, na ten svůj jsem se radši vykašlal. Každý týden vychází hromada desek a kupuje si je jen pár lidí. Většina malých labelů díky tomu nakonec stejně zkrachuje.
Kde teď teda budeš vydávat? A jak ti vlastně jde práce ve studiu?
Skvěle. Jsem strašně rád, že spolupracuju s D.Kayem – má fakt talent a je hrozně v pohodě. Teď nám vyjde track “Rain” na Timeless a zrovna jsme podepsali s Goldiem věc „Eternal Sunset“ na Metalheadz. Ještě ale musím zajet do Vídně dodělat “béčka”…
Tak to těším. Je ještě někdo, s kým by ses chtěl sejít ve studiu?
Na příští rok chystáme něco s Total Science. Jinak o tom vůbec nepřemýšlím. Proč měnit něco, co funguje???
To je fakt :) Poslední otázka – tvoje nejoblíbenější hitovka?
Argghhh.. no.. pár jich mám… “Going In Circles” -Total Science, “Henshaw Dub” -Calibre & ST Files a “Another Way” – Marcus Intalex & St Files Remix. Nemůžu si vybrat ;)