RECENZE // SILENT WITNESS // MIKE ENGINE // D BRIDGE

Přináším recenze čerstvých singlů. První várka představí Silent Witnesse na Critical, zbrusu nový label Engine Music, na jehož prvním releasu najdeme trojku Teebee, Mike Engine a Form a nakonec Exit od D Bridge. Tentokrát coby versus sérii s Artificial Intelligence a D.Kayem…


24. 6. 2006, publikoval BIFIDUS AKTIF

text: BIFIDUS AKTIF

Silent Witness – California / Atlanta
Critical (CRIT023)

Po Bunglově libůstce můžeme čekat ještě našláplejší a osobitější dvojici skvostů, kterou pro Kasrův label Critical složil Silent Witness. Totálně vydařený nápad rozpumpovat všechnu krev v těle prostřednictvím elektrických kytar a atmosferických ploch najdete na straně A. Nedovedu si představit party, kde by na tento track všichni neřvali a neskákali jak postřelení divočáci. K tomu přičtěte pěkně tvrdé Béčko a máte desku Vašich snů. Líbivé brnkání a klidné pasáže střídá pořádný vrčák přesně tak, aby spletl, a člověk dlouho tápal nad tím, jestli je ten track vlastně tvrdý nebo měkký. Je to jedno, hlavně že je dokonalý!

Teebee - Don't Lie To Me / Postmodern (feat. Form + Mike Engine)
Engine Music (ENM001)

Mike Engina, designera obalů desek labelu Subtitles, jsme mohli slyšet coby DJe na jedné z loňských Bush. Teď už rozjel i svůj label, kde vydává dlouho očekávané Don't Lie To Me od Teebeeho. Po útocích ze Subtitles s tracky jako Not The One a State Of Unrest sice neohromí jako před rokem, kdy se začal objevovat v setech, ale i tak má tah a nezaměnitelnou atmosféru. Postmodern nás vrací na label Certificate 18, odkud na přelomu tisíciletí Teebee, Form a Polar diktovali podobu atmosférického mrazivého drum and bassu. Skvělý start nového vydavatelství. Čekejte ale ještě větší věci. Čekejte Angel Eyes od Drifter!

D Bridge - Odessa (feat. A.I.) / Nothing Is True (feat. D.Kay)
Exit Versus (EXTVS003)

Z Odessy nezůstane jedno oko suché. Kdyby mohly brečet uši, tak by lidé tuto pecku mohli poslouchat pouze v bazénu. Spolupráce A.I. a D Bridge se odehrála už na labelu Liquid V a vznikla z toho jedna z nejlepších pecek roku 2005: Better Days. Odessa je zasazena spíše do D Bridgeovské kategorie spleenovitých a mžourajících ukolébavek, ale uspávat nebude. Na Nothing Is True zasekne dlouhatánská plocha plná snění v lepší provoněné zítřky, následuje zdařilá práce obou producentů, rušivé D Bridgeovské nářadí a D.Kay coby basista (doufám, že jsem dělbu vyposlouchal správně). Povinnost pro všechny, kdo hrají disko! :o)

publikoval BIFIDUS AKTIF