Rozhovor s Brooklynem
Poprvé a zatím naposledy ses na Shadowboatu ukázal skoro přesně
před dvěma roky. Jak se za tu dobu změnil Brooklyn jako DJ?
Prošel jsem si úvodním stadiem i’m the producer & jako
selektor srovnám rychlosti a myju si ruce, přes zuřivou katalogizaci skladeb,
co hraju, podle tóniny, tak, abych míchal harmonicky (tuny ladily, ale občas
se k sobě nehodily). Teď jsem na tom mnohem líp, snažím se míchat
harmonicky a smysluplně. Dost se připravuju.
Chodíš na Bukanýr i když tam nehraješ? Co tě tam jako
návštěvníka táhne/netáhne?
Nechodím, ale neberou si to osobně. Většinu času prosedím ve
studiu.
Co kutíš? Dlouho jsem od tebe neslyšel žádnej drumandbass.
Hudebně – kromě drobnejch reklam nebo spotů do radia – jsem
začal dělat na druhym albu. V rádiu běží singl Lightyears, kde
zpívam.
V jakých žánrových mantinelech se bude album
pohybovat?
To je dobrá otázka. Myslím, že pojivo bude tvořit můj styl produkce a
možná moje vokály v dalších skladbách, spíš než konkrétní žánry.
Singl je asi teoreticky dubstep, ale ve skutečnosti spíš hodně divnej pop.
Takže asi „hodně divnej pop“.
Prozradíš, kdy by mohlo být venku?
Deadline mám nastavený na konec podzimu. Deadliny miluju. Deadline
deadline deadline.
Co říkáš na to, že asi budou předpisy EU na správné
zakřivení banánů a okurek?
Tipneš si, co k takovým návrhům vede?
Asi by bylo snadný vypálit něco teenagarovskýho, jako že každý Evropan si
zaslouží správný zakřivení. Ale docela mě zajímal pravej důvod.
Dozvěděl jsem se, že tyhle standardy existujou už od r.1988 a EU
naopakuvažuje o jejich zrušení. Hodilo se to prý k jednoduššímu
posouzení kvality zboží. Proč to chtějí rušit, netuším. Možná že
zakřivení na kvalitu zboží nemá vliv.
Díky za rozhovor a těším se na tvůj set!
Děkuji a těším se na tvůj set.